Вы здесь

Соціальна та життєва практика учнів та студентів (2015)

(2016)

Социальная и жизненная практика учащихся и студентов (2015)

  1. 975409 74.56 М74 Модернізація професійної освіти і навчання: проблеми, пошуки та перспективи : зб. наук. пр. / [редкол.: Радкевич В. О. (голова) та ін.]. - К. : [НВП Поліграфсервіс], 2014. - Вип. 4. - 208 с.

С. 16-28: Орлов В. Формування уявлень учнівської молоді про життєвий і професійний успіх.

С. 121-131: Торчевська Н. Етико-моральні аспекти підготовки учнівської молоді до вибору і побудови професійної кар'єри.

 

  1. 975021 74.58 П24 Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : зб. наук. праць / Клас. приват. ун-т ; [голов. ред. Сущенко Т. І. ; редкол.: Бочелюк В. Й. та ін.]. - Запоріжжя : КПУ, 2014. - Вип. 38. - 568 с.

С. 386-393: Бабко Т. М. Організація профорієнтаційної діяльності з учнями підліткового віку під час допрофільної підготовки.

 

  1. 975012 60.5 С69 Соціальні технології. Актуальні проблеми теорії та практики : зб. наук. пр. / [редкол. Бех В. П. та ін.]. - Запоріжжя : КПУ, 2013. - Вип. 58 . - 196 с.

С. 140-150: Гордієнко Н. М. Шляхи засвоєння соціальних норм молоддю з інвалідністю.

 

  1. 975013 60.5 С69 Соціальні технології. Актуальні проблеми теорії та практики : зб. наук. пр. / [редкол. Бех В. П. та ін.]. - Запоріжжя : КПУ, 2013. - Вип. 59/60. - 304 с.

С. 235-242: Шапошнікова І. В. Професіоналізація студента в соціальному середовищі ВНЗ.

 

  1. 975452 60.5 С69 Соціальні технології: Актуальні проблеми теорії та практики : зб. наук. пр. / КПУ ; [редкол.: Бех В. П. та ін.]. - Запоріжжя : КПУ, 2014. - Вип. 63. - 196 с.

С. 135-142: Шапошникова І. В. Соціальне включення як проблема професійної соціалізації студентської молоді.

 

  1. 975453 60.5 С69 Соціальні технології: актуальні проблеми теорії та практики : зб. наук. пр. / КПУ ; [редкол.: Бех В. П. та ін.]. - Запоріжжя : КПУ, 2014. - Вип. 64. - 208 с.

С. 127-133: Шапошникова І. В. Культурна соціалізація молоді як основа трудової та професійної соціалізації.

 

  1. 973383 60.5 Т38 Технології соціально-педагогічної діяльності : навч. посіб. / Держ. вищ. навч. заклад "Запоріз. нац. ун-т" МОН України ; [авт. кол. Заверико Н. В. та ін.]. - Запоріжжя : [ЗНУ], 2014. - 280 с.

С. 225-232: Технологія розвитку соціальної активності молоді.

 

  1. Андрущенко В. Ціннісна невизначеність особистості та її подолання засобами освіти // Вища освіта України. - 2015. - № 3. - С. 5-13.

  2. Береза В. Політична освіта і самоосвіта як фактори політичної соціалізації особистості // Вища освіта України. - 2015. - № 1. - С. 58-63.

  3. Богданова Н. Естетичний чинник у структурі студентського самоврядування // Вища освіта України. - 2015. - № 3. - С. 67-70.

  4. Бондар К. Формування соціальної ініціативності старшокласників у контексті діяльності учнівського самоврядування // Рід. шк. - 2015. - № 7-8. - С. 60-63.

  5. Вітюк Р. Формула вибору професії : сімейн. вечір // Шкіл. світ. - 2015. - № 6. - С. 22-29.

  6. Волошина С. В. Розвиток національних і загальнолюдських цінностей - домінувальний фактор самореалізації особистості (модель освітнього соціалізувального простору) // Вихов. робота в шк. - 2015. - № 11. - С. 6-8.

  7. Гармаш Н. Я - успішна людина. Тренінг особистісного зростання // Психолог. - 2015. - № 6. - С. 5-8.

  8. Гуменюк Г. Професійна успішність особистості: бути, реалізуватися, здійснитися // Практ. психолог: дит. садок. - 2015. - № 8. - С. 4-9.

  9. Євдокименко О.Е. Вибір професії це друге народження людини... // Труд. навчання в шк. - 2015. - № 18. - С. 3-13.

  10. Закатнов Д. Становление дефиниций "профессиональная карьера" и "консультирование для карьеры" в контексте профессионального самоопределения учащейся молодежи // Наук. вісник Ін-ту проф.-тех. освіти НАПН України. Проф. педагогіка. - 2014. - № 7. - С. 13-18.

  11. Ігнатюк Т. Формування соціального досвіду дітей та учнівської молоді шляхом національного виховання / Ігнатюк, В. Вальченко // Рід. шк. - 2015. - № 7/8. - С. 63-67.

  12. Кельнер С. Профільне навчання. Психолого-педагогічний супровід : [профорієнтація] // Психолог. - 2015. - № 21/22. - С. 62-81.

  13. Кизенко В. Особливості реалізації інноваційної моделі розвитку культурно-мовних і морально-громадянських цінностей учнів / В. Кизенко, М. Савченко // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2014. - № 5-6. - С. 56-60.

  14. Кисіль С. Професійна орієнтація: сутність, зміст, принципи вікової диференціації // Рід. шк. - 2015. - № 7/8. - С. 37-40.

  15. Кузьмінова Т. Усвідомлений вибір майбутньої професії / Тетяна Кузьмінова, В'ячеслав Чернавський // Завуч. - 2015. - № 7. - С. 22-39.

  16. Матюк М. Школа громадянського становлення : Технології формування етнічної та державної ідентифікації особистості // Дир. шк. - 2015. - № 21/22. - 26-37.

  17. Морозова М. Допрофесійна та професійна підготовка учнівської молоді // Позашкілля. - 2015. - № 4. - С. 11-25.

  18. Ничкало Н. Г. Професійний розвиток особистості: концептуальні засади і перспективи досліджень // Педагогіка і психологія. - 2015. - № 1. - С. 5-13.

  19. Парнов Д. “Книгу переворошив, намотай себе на ус - все работы хороши, выбирай на вкус!” Методологические материалы для проведения бесед о выборе профессии // Рус. шк. - 2015. - № 5. - С. 17-22.

  20. Поміткіна Л. В. Розвиток готовності студентів до прийняття стратегічних життєвих рішень засобами відеолекторію // Педагогіка і психологія. - 2015. - № 1. - С. 50-56.

  21. Попова І. Формування екологічної свідомості студентів вищих навчальних закладів // Вища освіта України. - 2015. - № 2. - С. 89-94.

  22. Решетников О. В. Стремящиеся достичь автономии своей жизни и независимости от стереотипов. Поколение Z: его место и роль в цивилизационном развитии // Рус. шк. - 2015. - № 4. - С. 10-16.

  23. Рибчинська С. С. Наше життя і майбутнє. Заняття з елементами тренінгу для учнів 9-11 класів та педагогів // Шк. психологу. Усе для роботи. - 2015. - № 7. - С. 35-39.

  24. Романкова Л. Волонтерська діяльність як складова формування моральних цінностей студентської молоді // Вища освіта України. - 2015. - № 4. - С. 54-60.

  25. Скорик Т. Концепція формування успішної особистості учнів і педагогів / Т. Скорик, М. Гнєзділова // Дир. шк. - 2015. - № 1. - С. 30-36.

  26. Сябрук І. Суспільне й громадянське призначення особистості. Години спілкування. 11 - й клас // Завуч. - 2015. - № 13. - (Вкладка. - С. 7-9).

  27. Удич О. Ціннісні орієнтації: багатогранність наукових трактувань // Рід. шк. - 2014. - № 11. - С. 26-31.

  28. Фещенко Н. Прояви турботу й толерантність. Виховний захід із елементами тренінгу // Психолог. - 2015. - № 1. - С. 26-27.

  29. Чайкіна К. Як допомогти дитині правильно обрати професію. Заняття для батьків // Психолог. - 2015. - № 7/8. - С. 64-67.

  30. Шаповалова Н. Ю. Витоки толерантності : [вихов. захід, 9-11 кл.] // Вихов. робота в шк. - 2014. - № 10. - С. 39-47.

  31. Шелюк Л. Поняття свободи в світогляді та ціннісних орієнтаціях сучасної молоді // Гілея. - 2014. - № 11. - С. 243-247.

  32. Щур С. В. Технологія планування кар'єри. Робота соціального педагога, практичного психолога в організації профорієнтаційної роботи в загальноосвітніх закладах // Шк. психологу. Усе для роботи. - 2015. - № 11. - (Вкладка).

  33. Яременко Л. Позашкільна освіта як поле професійного самовизначення і трудового виховання особистості // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2014. - № 5/6. - С. 68-73.