Вы здесь

Дистанційна освіта (2018-2019)

  1. Ф86210 57 С91 Кущ О. Г. Сучасні методи дистанційного навчання в медицині / О. Г. Кущ, П. Н Жернова // Сучасні проблеми біології, екології та хімії : зб. матеріалів V Міжнар. наук.-практ. конф., присвяченої 30-річчю біол. фак. ЗНУ, 26-28 квіт. 2017 р. - Запоріжжя : АА Тандем, 2017. –  С. 125-126.
  2. Азєєв А. С. Методика оцінки та ідентифікації ризику інформаційної безпеки на прикладі послуги дистанційного навчання  // Проблеми системного підходу в економіці. - 2018. - № 5 (67). - С. 211-219.
  3. Бородієнко О. Неформальне та інформальне навчання в умовах виробництва // Проф.-техн. освіта. - 2017. - № 4 (77). - С. 44-46.
  4. Брожко Н. Онлайн-трансляція освітнього процесу: як правомірно запровадити // Практика упр. закладом освіти. - 2019. - № 10. - С. 41-43.
  5. Бутко Ю. А. Інноваційний потенціал телекомунікаційних технологій  // Завучу. Усе для роботи. - 2018. - № 19/20. - С. 15-18.
  6. Вовдюк Л. В. Дистанційне навчання // Безпека життєдіяльності. - 2018. - № 3. - С. 16-17.
  7. Гаврилюк Н. М. Дистанційна освіта як засіб професійної самореалізації студентів вищих навчальних закладів США // Пед. науки. - 2018. - № LXXXIII, т. 2. - С. 121-124.
  8. Зелінка Л. Перевернуте навчання - інноваційна модель онлайн-освіти // Хімія. - 2019. - № 15/16. - С. 4-8.
  9. Зуб С. С. Грід-технології в науці та освіті : [використання грід-технологій в дистанц. формах навчання під час викладання природн. дисциплін] // Педагогіка і психологія.  - 2019. - № 2. - С. 51-55. - Бібліогр.: 5 назв.
  10. Калінін Л. Розвиток освітньо-інформаційного середовища навчально-виховного комплексу (колегіуму) засобами мережевих технологій та дистанційної освіти : [дослідно-експеримент. робота Всеукр. рівня на базі Володимирецького районного колегіуму Рівнен. області] / Л. Калінін, А. Остапенко // Укр. пед. журн. - 2019. - № 2. - С. 148-154.
  11. Кашина Г. С. Відкриті освітні електронні ресурси як інформаційний базис забезпечення післядипломної педагогічної освіти // Пед. науки. - 2018. - № LXXXII, т. 2. - С. 131-138. - Бібліогр.: 9 назв.
  12. Кашина Г. С. Методика розроблення практикуму в системі moodle для дистанційного навчання // Пед. науки. - 2018. - № LXXXIII, т. 2. - С. 135-141.
  13. Кива В. Використання технологій дистанційного навчання: стан справ та перспективи розвитку // Зв'язок. - 2017. - № 4. - С. 62-67.
  14. Кіященко Т. Дистанційне навчання в умовах проведення операції з оборони України на території Луганської області / Т. Кіященко, С. Мозгова // Проф.-техн. освіта. - 2018. - № 2. - С. 20-21. - Бібліогр.: 5 назв.
  15. Кобися А. Змішане навчання в умовах інформаційно-освітнього середовища закладу вищої освіти / А. Кобися, В. Кобися // Рід. шк. - 2018. - № 9/12. - С. 59-65.
  16. Коваленко А. В. Дистанційне навчання як актуальний етап інформатизації закладу загальної середньої освіти  // Упр. шк. - 2019. - № 10/12. - С. 37-39.
  17. Коваленко О. Онлайн-інструмент в роботі вчителя. Сучасні методи перевірки й оцінювання знань // Математика. - 2018. - № 17. - С. 4-9.
  18. Коношевич Т. Дистанційне навчання: від теорії до практики // Проф.-техн. освіта. - 2018. - № 2. - С. 25-30. - Бібліогр.: 5 назв.
  19. Лєншин О. А. Навчання школярів із застосуванням дистанційної форми навчання // Інформатика в школі. - 2019. -№ 6. - С. 11-18.
  20. Макарова Т. М. Розвиток мовно-комунікативних навичок студентів у процесі дистанційної роботи з курсу "Українська мова професійного спрямування" // Пед. науки. - 2018. - № LXXXII, т. 2. - С. 221-226. - Бібліогр.: 20 назв.
  21. Назар М. М. Зв'язок суб'єктної активності й інструментарію дистанційного навчання через мережу інтернет // Теорія і практика сучас. психології. - 2018. - № 5. - С. 148-152. - Бібліогр.: 17 назв.
  22. Настас Д. Л. Використання відеолекції у педагогічній діяльності для підвищення ефективності сприйняття навчального матеріалу студентами // Комп'ютер у шк. та сім'ї. - 2018. - № 7. - С. 3-9.
  23. Онопченко О. В. Особливості проведення практичних занять для обдарованих учнів у віртуальних класах // Педагогіка і психологія.  - 2019. - № 3. - С. 35-41. - Бібліогр.: 13 назв.
  24. Опанасюк Ю. Дистанційне навчання як наслідок еволюції традиційної системи освіти // Гілея. - 2017. - № 11. - С. 417-420. - Бібліогр.: 8 назв.
  25. Осецький В. Бізнес-моделі монетизації провайдерів масових відкритих онлайн-курсів / В. Осецький, І. Татомир // Екон. теорія. - 2018. - № 2. - С. 59-76. - Бібліогр.: с. 75-76.
  26. Осецький В. Л. Роль масових відкритих онлайн-курсів у сучасному "освітньому ландшафті" : [дистанц. навчання] / В. Л. Осецький, І. Л. Татомир // Економіка України. - 2017. - № 12. - С. 86-98. - Бібліогр.: 8 назв.
  27. Осипенко С. Проектні технології у створенні освітньо-розвивального середовища  // Проф.-техн. освіта. - 2017. - № 4 (77). - С. 22-23.
  28. Пахолівецька М. Дистанційна освіта у глобалізованому суспільстві. Технології, умови та принципи / М. Пахолівецька, О. Наумець // Методист. - 2019. - № 6. - С. 16-25. - Бібліогр.: 14 назв.
  29. Платоненко О. С. Особливості управління впровадженням медіановацій в освітню практику // Завучу. Усе для роботи. - 2018. - № 19-20. - С. 25-27.
  30. Половая Н. О. Віртуальне навчання як головний вектор нової інформаційної епохи // Грані. - 2018. - № 3. - С. 57-62.
  31. Прочухан Д. Умови самостійної роботи майбутніх техніків-програмістів під час використання інтерактивних елементів дистанційного курсу // Теорія і практика упр. соціал. системами. - 2019. - № 2. - С. 23-34. - Бібліогр.: 32 назв.
  32. Пушкарьова Т. О. Електронний супровід навчання: технології і стримуючи чинники в умовах реформування школи // Педагогіка і психологія. - 2019. - № 3. - С. 30-34. - Бібліогр.: 8 назв.
  33. Радченко К. Персональні навчальні системи: використання в дистанційному навчанні у військовій освіті / К. Радченко, Г. Зміївський // Новий колегіум. - 2018. - № 1. - С. 53-61.
  34. Сантюрова М. В. Технологія проведення вебінару в навчальному процесі за допомогою використання сучасних медійних ресурсів // Пед. науки. - 2018. - № LXXXII, т. 2. - С. 181-184. - Бібліогр.: 11 назв.
  35. Сич Л. Вебінар як ефективна форма самоосвіти // Зарубіж. літ. в шк. України. - 2018. - № 12. - С. 54-56.
  36. Сліпченко В. Додамо інтерактиву! Огляд інтернет-сервісів для навчання // Математика. - 2019. - № 4. - С. 13-18.
  37. Спольник А. О перспективности применения мобильных технологий в дистанционной форме обучения / А. Спольник, Л. Калиберда // Новий колегіум. - 2017. - № 4. - С.43-47.
  38. Сташко Ж. Чи приймаємо ми електронну дистанційну освіту? 10 міфів про дистанційне навчання // Завуч. - 2018. - № 13. - С. 37-39.
  39. Татомир І. Інноваційні моделі діяльності мега-університетів у сучасній парадигмі освіти  // Вища шк. - 2018. - № 5/6. - С. 43-57.
  40. Татомир І. П. Формування та розвиток системи акредитаційних вимог до якості онлайн-навчання // Економіка розвитку. - 2018. - № 1. - С. 30-37. - Бібліогр.: 22 назви.
  41. Ткачук Г. В. Інтеграція онлайн-засобів змішаного навчання при вивченні інформатики  // Пед. науки. - 2018. - № LXXXI, т. 1. - С. 244-248.
  42. Харченко Н. Освіта ХХІ ст.: онлайн чи офлайн ? // Упр. освітою. - 2019. - № 11. - С. 28-43.
  43. Харченко, Н. Освіта ХХІ століття: онлайн чи офлайн? // Директор шк. - 2019. - № 5. - С. 22-31.
  44. Черновол-Ткаченко Р. І. Нетрадиційні форми навчання в системі післядипломної педагогічної освіти  // Завучу. Усе для роботи. - 2018. - № 17/18. - С. 28-1-28-6.
  45. Ярмак В. Створення дистанційних курсів учителем як засіб підвищення його рівня знань та професійної компетентності // Математика в рідн. шк. - 2019. - № 1/2. - С. 55-59.