Діти з аутизмом. Публікації 2017 - 2019 років
У 2017 році побачив світ бібліографічний покажчик «Діти з особливими потребами в освітньому просторі України» (/node/5808#q1). До його створення спонукали підвищення уваги держави і суспільства до цієї важливої проблеми та прагнення в будь-який спосіб допомогти у вирішенні виниклих нагальних завдань.
Посібник був структурований за розділами, які включали законодавчі та нормативні документи, матеріали загального характеру та за окремими напрямами нозологій дітей шкільного віку. На цей час до ресурсу звернулось біля 54 000 користувачів. Тож виникла ідея зібрати нові джерела під серією «Діти з особливими освітніми потребами» (опубліковані після виходу покажчика), які стосуються окремих нозологій та включають категорїї дітей як шкільного, так і дошкільного віку.
Перший випуск серії «Діти з особливими освітніми потребами» має назву «Діти з аутизмом». Видання вміщує джерела із фондів Запорізької ОУНБ та повнотекстові відкриті інтернет-ресурси із наукових збірників, часописів (які мають електронну версію), електронних видань українською та російською мовами. У покажчику зібрані матеріали, напрацьовані вітчизняними фахівцями та надруковані у вітчизняних виданнях з 2017 по 2019 роки. Видання, які відсутні у фондах Запорізької ОУНБ, мають Інтернет-посилання. Джерела розміщені в прямій хронологічній послідовності, в межах хронологічної рубрики (одного року) – за абеткою.
Добір матеріалів закінчено у червні 2020 року.
Видання адресоване фахівцям навчальних і загальноосвітніх закладів, студентам психолого-педагогічного профілю, науковцям і практикам, батькам дітей з аутизмом.
-
986639 74.3 Б24 Барбера М. Л. Детский аутизм и вербально-поведенческий подход (The Verbal Behavior Approach): обучение детей с аутизмом и связанными расстройствами / Мэри Линч Барбера при участии Трейси Расмуссен ; предисл. Марка Сандберга ; [пер. с англ. Д. Г. Сергеева]. – К. : СВАРОГ, 2017. – 306 с.
-
Вакуленко Ю. В. Переваги та труднощі ранньої діагностики розладів аутичного спектру [Електронний ресурс] / Ю. В. Вакуленко // Міжнар. наук. журн. «Інтернаука». – 2017. – № 13. – С. 65-66. – URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mnj_2017_13_13
-
Возчикова Н. В. Теоретичний аналіз проблеми психолого-педагогічного супроводу дітей із аутизмом у загальноосвітньому просторі [Електронний ресурс] / Н. В. Возчикова // Компетентнісний вимір сучасної освіти: теорія і практика : зб. тез V регіон. наук.-практ. конф. (19 трав. 2017 р., м. Запоріжжя) / МОН України, Департамент освіти і науки ЗОДА, КЗ «Хортиц. нац. навч.-реабілітац. акад.» ЗОР ; за заг. ред. В. В. Нечипоренко. – Запоріжжя, 2017. – С. 130-133. – URL: https://cutt.ly/0pwALkU
-
Гаврилова А. І. Розвиток сенсорних каналів (слухового, зорового, тактильного) у дітей старшого дошкільного віку з розладами аутистичного спектра засобами іпотерапії [Електронний ресурс] / А. І. Гаврилова // Компетентнісний вимір сучасної освіти: теорія і практика : зб. тез V регіон. наук.-практ. конф. (19 трав. 2017 р., м. Запоріжжя) / МОН України, Департамент освіти і науки ЗОДА, КЗ «Хортиц. нац. навч.-реабілітац. акад.» ЗОР ; за заг. ред. В. В. Нечипоренко. – Запоріжжя, 2017. – С. 142-145 – URL: https://cutt.ly/TpwASxB
-
Геніальність й аутизм: 14 історій відомих людей // Школа. – 2017. – № 9. – С. 76-83.
-
Герасіна С. Використання каністерапії в роботі з дітьми з вадами розумового розвитку та аутичними розладами [Електронний ресурс] / Герасіна С., Мельничук О. // Humanitarium/Гуманітар. вісн. Психологія. – 2017. – Т. 39, вип. 1. – С. 63-74. – URL: https://cutt.ly/hpwAT24
-
Гончар Г. Д. Візуальні стратегії у логопедичній роботі з формування мовлення дітей з розладами аутичного спектра [Електронний ресурс] / Г. Д. Гончар // Вісн. ЛНУ ім. Тараса Шевченка. Педагогічні науки. – 2017. – № 1 (3). – С. 12-17. – URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2017_1(3)__4
-
Дубовик К. В. Поліморфізм рухових порушень при розладах спектра аутизму [Електронний ресурс] / К. В. Дубовик // Архів психіатрії. – 2017. – Т. 23, № 3. – С. 195-197. – URL: https://cutt.ly/cpwAnMN
-
Єрошова М. Умови підвищення ефективності підготовки дітей з аутизмом до інклюзивного навчання в умовах інтеграційної дошкільної групи [Електронний ресурс] / М. Єрошова // Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови : наук.-метод. зб. / НАПН України, Ін-т спец. педагогіки ; за ред. В. В. Засенка, А. А. Колупаєвої. – К., 2017. – Вип. 13. – С. 99-105. – URL: https://cutt.ly/3paW06b
-
Єрошова М. А. Шляхи оптимізації корекційно-реабілітаційного супроводу дітей дошкільного віку з розладами аутистичного спектру [Електронний ресурс] / М. А. Єрошова // Зб. наук. пр. [Херсон. держ. ун-ту]. Пед. науки. – 2017. – Вип. 78 (3). – С. 188-192. – URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppn_2017_78(3)__39
-
Качмарик Х. В. Оcoбливості організації психологічної корекції дітей з аутизмом у дошкільній установі [Електронний ресурс] / Х. В. Качмарик // Наук. часоп. НПУ ім. М. П. Драгоманова. Серія 19, Корекц. педагогіка та спец. психологія. – 2017. – Вип. 33. – С. 148-154. – URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_019_2017_33_26
-
Кирилова Л. Г. Розлади аутистичного спектра як ранні порушення нейророзвитку в дітей [Електронний ресурс] / Л. Г. Кирилова, О. О. Мірошников, І. О. Грабовенська // Журн. неврології ім. Б. М. Маньковського. – 2017. – № 1. – С. 71-78. – URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/jorn_2017_1_15
-
Кирилова Л. Г. Синдром Кабукі як причина генетично детермінованої затримки психомоторного розвитку та розладів аутистичного спектра [Електронний ресурс] / Л. Г. Кирилова, О. О. Юзва, О. О. Мірошников, О. В. Радзіховська // Перинатология и педиатрия. – 2017. – № 1. – С. 103-108. – URL: https://cutt.ly/upwAjBO
-
Когут А. Теоретический анализ соотношения аутизма и гениальности в современной психологической науке [Електронний ресурс] / А. Когут, О. В. Игнатенко // Вісн. [Київ. ін-ту бізнесу та технологій]. – 2017. – Вип. 2. – С. 86-87. – URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkib_2017_2_50
-
Козій Т. П. Ерготерапія як складова комплексної реабілітації при аутизмі та її ефективність [Електронний ресурс] / Козій Т. П., Велюш Д. Ю // Сучасні проблеми логопедії та реабілітації : матеріали VI Всеукр. заочн. наук.-практ. конф. (14 квіт. 2017 р., м. Суми). – Суми, 2017. – С. 22-28. – URL: https://cutt.ly/4pqy7KL
-
Кузава І. Спектр аутизму: особливості і проблеми психологічної допомоги учням спеціальної школи [Електронний ресурс] / І. Кузава, Л. Нечипорук // Пед. часопис Волині. – 2017. – № 2. – С. 136-142. – URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pchv_2017_2_25
-
Люта Ю. А. Розвиток комунікативних навичок у дітей дошкільного віку з розладами аутистичного спектра засобами ігрової діяльності [Електронний ресурс] / Ю. А. Люта // Компетентнісний вимір сучасної освіти: теорія і практика : зб. тез V регіон. наук.-практ. конф. (19 трав. 2017 р., м. Запоріжжя) / МОН України, Департамент освіти і науки ЗОДА, КЗ «Хортиц. нац. навч.-реабілітац. акад.» ЗОР ; за заг. ред. В. В. Нечипоренко. – Запоріжжя, 2017. – С. 160-163. – URL: https://cutt.ly/GpwAeNt
-
Матутина А. А. Проблема сенсорного насыщения детей-аутистов [Електронний ресурс] / А. А. Матутина, А. В. Смолянец // Наук. вісн. Микол. Нац. ун-ту ім. В. О. Сухомлинського. Серія: Психол. науки. – 2017. – № 2. – С. 147-151. – URL: https://cutt.ly/PpazYTL
-
Мусієнко О. В. Вплив занять адаптивним фізичним вихованням на моторику дітей з розладами спектру аутизму [Електронний ресурс]/ О. В. Мусієнко // Наук. часоп. НПУ ім. М. П. Драгоманова Серія 15, Наук.-пед. проблеми фіз. культури (фіз. культура і спорт). – 2017. – Вип. 5К. – С. 213-218. – URL: https://cutt.ly/lpwP8mQ
-
Мусієнко О. Досвід застосування біомеханічних принципів керування рухами у адаптивному фізичному вихованні дітей з розладами спектру аутизму [Електронний ресурс] / Олена Мусієнко, Наталія Кізло // Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови : наук. метод. зб. / НАПН України, Ін-т спец. педагогіки ; за ред. В. В. Засенка, А. А. Колупаєвої. – К., 2017. – Вип. 13. – С. 175-188. – URL: https://spp.org.ua/index.php/26_02_2020/issue/view/4/6
-
Нечипорук Л. Діти з майбутнім. Хто вони? : [з досвіду роботи з дітьми із порушеннями аутичного спектру] / Л. Нечипорук // Психолог дошкілля. – 2017. – № 8. – С. 7-12.
-
Ніколенко Л. М. Розвиток соціальних навичок у дітей з порушеннями аутичного спектра в умовах інтеграційного дитячого оздоровчого табору [Електронний ресурс] / Л. М. Ніколенко // Вісн. Ун-ту ім. Альфреда Нобеля. Серія: Педагогіка і психологія. – 2017. – № 1. – С. 67-72. – URL: https://cutt.ly/BpAZsjq
-
Новікова О. А. Соціально-психологічні умови розвитку дітей з розладами аутичного спектра [Електронний ресурс] / О. А. Новікова // Зб. наук. пр. Хмельн. ін-ту соц. технологій Ун-ту «Україна». – 2017. – № 14. – С. 152-155. – URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpkhist_2017_14_36
-
986641 74.3 Н85 Нотбом Э. 10 вещей, о которых хотел бы рассказать вам ребенок с аутизмом / Эллен Нотбом ; пер. с англ. Марии Шубиной. – К. : СВАРОГ, 2017. – 148 с.
-
Орлянська А. В. Проблема психолого-педагогічної корекції поведінки дітей раннього віку з розладами аутистичного спектру [Електронний ресурс] / А. В. Орлянська // Наук. часоп. НПУ ім. М. П. Драгоманова. Серія 19, Корекц. педагогіка та спец. психологія. – 2017. – Вип. 34. – С. 62-67. – URL: https://cutt.ly/epwPBIx
-
Островська К. О. Методи діагностично-корекційної роботи з дітьми з аутизмом [Електронний ресурс] / К. О. Островська // Актуальні питання корекц. освіти. – 2017. – Вип. 9 (1). – С. 156-167. – URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apko_2017_9(1)__17
-
Островська К. О. Особливості вольової сфери дітей дошкільного віку з різним рівнем аутизму [Електронний ресурс] / К. О. Островська // Наук. часоп. НПУ ім. М. П. Драгоманова. Серія 19, Корекц. педагогіка та спец. психологія. – 2017. – Вип. 34. – С. 142-150. – URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_019_2017_34_26
-
Островська К. Створення центрів супроводу дітей з аутизмом у Карпатському регіоні [Електронний ресурс] / К. Островська, І. Островський, Л. Дробіт // Гірська шк. укр. Карпат. – 2017. – № 16. – С. 66-70. – URL: https://cutt.ly/FpAZNrS
-
Петровська О. В. Основні проблеми та особливості психічного розвитку дітей з раннім дитячим аутизмом (РДА) [Електронний ресурс] / О. В. Петровська, Л. П. Шкребтієнко // Вісник [Київ. ін-ту бізнесу та технологій]. – 2017. – Вип. 3. – С. 68-73. – URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkib_2017_3_17
-
Плахтій М. В. Психологічні та фізіологічні особливості розвитку дітей з розладами аутичного спектру [Електронний ресурс] / М. В. Плахтій, Я. С. Куралова // Наук. вісн. Микол. Нац. ун-ту ім. В. О. Сухомлинського. Серія: Психол. науки. – 2017. – № 2. – С. 152-157. – URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmdups_2017_2_29
-
Помогайбо В. М. Генетика розладів аутистичного спектру [Електронний ресурс] / В. М. Помогайбо, О. І. Березан, А. В. Петрушов // Світ медицини та біології. – 2017. – № 1. – С. 208-212. – URL: https://cutt.ly/kpwPJFo
-
Породько М. І. Методи оцінювання психомоторного розвитку дітей дошкільного віку з аутистичним спектром порушень [Електронний ресурс] / М. І. Породько // Актуальні питання корекц. освіти. – 2017. – Вип. 9 (1). – С. 181-191. – URL: https://cutt.ly/1pwPAip
-
Породько М. І. Особливості організації фізкультурно-оздоровчої роботи з дітьми дошкільного віку з аутизмом [Електронний ресурс] / М. І. Породько // Наук. часоп. НПУ ім. М. П. Драгоманова. Серія 19, Корекц. педагогіка та спец. психологія. – 2017. – Вип. 33. – С. 53-58. – URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_019_2017_33_12
-
Призванська Р. А. До проблеми застосування музичної терапії в системі корекційної роботи з дошкільниками, які мають розлади спектру аутизму [Електронний ресурс] / Р. А. Призванська // Актуальні питання корекц. освіти. – 2017. – Вип. 10. – С. 255-264. – URL: https://cutt.ly/JpaQESS
-
Призванська Р. А. Теоретичні та практичні аспекти музикотерапевтичної роботи з дітьми із аутизмом [Електронний ресурс] / Р. А. Призванська // Актуальні питання корекц. освіти. – 2017. – Вип. 9 (1). – С. 192-201. – URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apko_2017_9(1)__20
-
Рибченко Л. К. Застосування корекційних технологій в роботі з дітьми із аутизмом [Електронний ресурс] / Л. К. Рибченко // Наук. часоп. НПУ ім. М. П. Драгоманова. Серія 19, Корекц. педагогіка та спец. психологія. – 2017. – Вип. 34. – С. 79-85. – URL: https://cutt.ly/9pwPERL
-
Романів О. П. Раннє виявлення розладів спектра аутизму: роль у громадському здоров’ї та стан справ у Закарпатській області [Електронний ресурс] / О. П. Романів, К. М. Погоріляк // Україна. Здоров'я нації. – 2017. – № 3. – С. 216-220. – URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uzn_2017_3_39
-
Руденко Л. М. Теоретичний підхід до вивчення батьківського ставлення до аутичних дітей [Електронний ресурс] / Л. М. Руденко, М. В. Федоренко // Актуальні питання корекц. освіти. – 2017. – Вип. 9 (1). – С. 210-222. – URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apko_2017_9(1)__22
-
Саєнко Т. А. Розвиток зорово-моторної координації у дітей із розладами аутистичного спектра засобами нейропсихологічних вправ [Електронний ресурс] / Т. А. Саєнко // Компетентнісний вимір сучасної освіти: теорія і практика : зб. тез V регіон. наук.-практ. конф. (19 трав. 2017р., м. Запоріжжя) / МОН України, Департамент освіти і науки ЗОДА, КЗ «Хортиц. нац. навч.-реабілітац. акад.» ЗОР ; за заг. ред. В. В. Нечипоренко. – Запоріжжя, 2017. – С. 173-176. – URL: https://cutt.ly/1pwPcXW
-
Сайко Х. Я. Особистісна готовність корекційного педагога до виховання дітей з аутизмом [Електронний ресурс] : монографія / Х. Я. Сайко ; Львів. нац. ун-т ім. Івана Франка. – Львів : Тріада Плюс, 2017. – 247 с. : рис., табл. – Бібліогр.: с. 219-247. – URL: https://cutt.ly/LpwPg5T
-
Сивик Г. Є. Особливості дефіцитарного когнітивного розвитку дошкільників з розладами спектру аутизму [Електронний ресурс] / Г. Є. Сивик // Актуальні питання корекц. освіти. – 2017. – Вип. 10. – С. 286-295. – URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apko_2017_10_28
-
Синьов В. М. Психологія інклюзивної освіти учнів зі спектром інтелектуальних та аутистичних порушень [Електронний ресурс] / В. М. Синьов, Д. І. Шульженко // Актуальні питання корекц. освіти. – 2017. – Вип. 9 (2). – С. 190-205. – URL: https://cutt.ly/NpwPoEV
-
Скрипник Т. Відповідне освітнє середовище для дітей із розладами аутичного спектра / Т. Скрипник // Особлива дитина: навчання і виховання. – 2017. – № 3. – С. 16-21. – Бібліогр.: 5 назв.
-
Скрипник Т. Переваги командної роботи в процесі супроводу дитини з аутизмом в освітньому середовищі [Електронний ресурс] / Т. Скрипник // Пед. процес: теорія і практика. – 2017. – Вип. 1. – С. 106-111. – URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pptp_2017_1_19
-
Супрун Г. В. Особливості соціально-психологічної адаптації дітей з аутизмом у дошкільному віці [Електронний ресурс] : автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.08 / Супрун Г. В. ; Нац. акад. пед. наук України, Ін-т спец. педагогіки. – К., 2017. – 20, [1] с. : рис., табл. – URL: https://cutt.ly/lpwPqKr
-
Сухіна І. В. Домашнє візитування як вид психологічної допомоги батькам дітей з розладами аутичного спектра раннього віку [Електронний ресурс] / І. В. Сухіна // Наук. часоп. НПУ ім. М. П. Драгоманова. Серія 12, Психол. науки. – 2017. – Вип. 5. – С. 73-79. – URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_012_2017_5_13
-
Сухіна І. Психологічна модель раннього втручання для дітей з аутизмом : посібник [Електронний ресурс] / І. Сухіна, І. Риндер, Т. Скрипник / за ред. Сухіної І. В. – Київ-Чернівці : «Букрек», 2017. – 192 с. – URL: https://cutt.ly/epwO0lI
-
Сухіна І. В. Родинний супровід дітей раннього віку з розладами аутичного спектру: шляхи реалізації [Електронний ресурс] / І. В. Сухіна // Актуальні питання корекц. освіти. – 2017. – Вип. 9 (1). – С. 243-250. – URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apko_2017_9(1)__25
-
Федоренко М. В. Технології регуляції поведінки у дітей з розладами аутистичного спектру [Електронний ресурс] / М. В. Федоренко // Психол. часопис. – 2017. – № 1. – С. 53-65. – URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/psch_2017_1_7
-
Хворова Г. М. Застосування методів та прийомів ерготерапії у компетентному батьківському вихованні дітей з полісистемними порушеннями розвитку (аутизмом/ДЦП) [Електронний ресурс] / Г. М. Хворова // Наук. часоп. НПУ ім. М. П. Драгоманова. Серія 19, Корекц. педагогіка та спец. психологія. – 2017. – Вип. 33. – С. 86-95. – URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_019_2017_33_17
-
Шеремет М. К. Розвиток мовленнєвої та комунікативної діяльності дітей з аутистичними порушеннями [Електронний ресурс] / М. К. Шеремет, Н. В. Базима // Наук. часоп. НПУ ім. М. П. Драгоманова. Серія 19, Корекц. педагогіка та спец. психологія. – 2017. – Вип. 33. – С. 100-106. – URL: https://cutt.ly/2pwOZae
-
Шеремет М. К. Розуміння та виконання інструкцій дошкільниками з аутизмом [Електронний ресурс] / М. К. Шеремет, Н. В. Базима // Наук. часоп. НПУ ім. М. П. Драгоманова. Серія 19, Корекц. педагогіка та спец. психологія. – 2017. – Вип. 34. – С. 112-119. – URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_019_2017_34_21
-
Шульга С. П. Музична терапія як метод корекції мовлення дітей із розладами аутистичного спектра [Електронний ресурс] / С. П. Шульга // Компетентнісний вимір сучасної освіти: теорія і практика : зб. тез V регіон. наук.-практ. конф. (19 трав. 2017 р., м. Запоріжжя) / МОН України, Департамент освіти і науки ЗОДА, КЗ «Хортиц. нац. навч.-реабілітац. акад.» ЗОР ; за заг. ред. В. В. Нечипоренко. – Запоріжжя, 2017. – С. 191-194. – URL: https://cutt.ly/mpwOAmv
-
Шульженко О. Є. Дослідження емоційного благополуччя в контексті формування емоційної стійкості фахівця для корекційної роботи з аутичними дітьми [Електронний ресурс] / О. Є. Шульженко // Актуальні питання корекц. освіти. – 2017. – Вип. 10. – С. 401-413. – URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apko_2017_10_39
-
Яковлева С. Особливості психічної організації дітей з аутизмом в процесі інклюзивного навчання [Електронний ресурс] / С. Яковлева // Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови : наук. метод. зб. / НАПН України, Ін-т спец. педагогіки ; за ред. В. В. Засенка, А. А. Колупаєвої. – К., 2017. – Вип. 13. – С. 447-454. – URL: https://cutt.ly/OpwOE4z
-
997091 37.04 Б17 Базима Н. В. Розвиток мовлення дітей з аутизмом / Н. В. Базима. – Харків : [Ранок : Кенгуру, 2018]. – 144 с. – (Інклюзивна освіта).
-
Берегова Н. П. Аналіз психологічної готовності психологів до роботи з аутичними дітьми [Електронний ресурс] / Н. П. Берегова, Д. І. Боярова. // Вісн. Нац. акад. держ. прикордон. служби України. Серія: Психологія. – 2018. – Вип. 1. – URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnadpn_2018_1_4
-
Білик Т. П. Соціальна адаптація дітей з розладом аутичного спектру / Т. П. Білик // Нива знань. – 2018. – № 4. – С. 55-59.
-
Бондар П. М. Особливості формування навичок самообслуговування у дітей дошкільного віку з розладами аутистичного спектра [Електронний ресурс] / П. М. Бондар // Соціальна та життєва практика в структурі професійної підготовки: теорія і практика : зб. тез Всеукр. наук.-практ. конф. (17 трав. 2018 р., м. Запоріжжя) / МОН України, Держ. наук. установа «Ін-т модернізації змісту освіти» ; Департамент освіти і науки ЗОДА, КВНЗ «Хортиц. нац. навч.-реабілітац. акад.» ЗОР ; за заг. ред. В. В. Нечипоренко. – Запоріжжя, 2018. – С. 83-85. – URL: https://cutt.ly/qpqdfmq
-
Борович Р. Р. Шляхи розв'язання проблем раннього дитячого аутизму / Р. Р. Борович // Завучу. Усе для роботи. – 2018. – № 9-10. – С. 122-132.
-
Бугера Ю. Ю. До проблеми соціальної адаптації дітей з розладами спектру аутизму засобами казкотерапії [Електронний ресурс] / Ю. Ю. Бугера // Зб. наук. пр. Кам’янець-Поділ. нац. ун-ту ім. Івана Огієнка. Серія соц.-пед. – 2018. – Вип. 31. – С. 35-43. – URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkp_sp_2018_31_5
-
Вишняк Н. В. Обдарованість у предметному полі досліджень аутизму [Електронний ресурс] / Н. В. Вишняк // Соціальна та життєва практика в структурі професійної підготовки: теорія і практика : зб. тез Всеукр. наук.-практ. конф. (17 трав. 2018 р., м. Запоріжжя) / МОН України, Держ. наук. установа «Ін-т модернізації змісту освіти» ; Департамент освіти і науки ЗОДА, КВНЗ «Хортиц. нац. навч.-реабілітац. акад.» ЗОР ; за заг. ред. В. В. Нечипоренко. – Запоріжжя, 2018. – С. 88-89. – URL: https://cutt.ly/npqdZNQ
-
Гладун Т. О. Розвиток соціальної компетентності батьків, які виховують дитину з розладами спектру аутизму: можливості кіномистецтва [Електронний ресурс] / Т. О. Гладун // Наук. зап. Бердян. держ. пед. ун-ту. Серія: Пед. науки. – 2018. – Вип. 1. – С. 56-62. – URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nzbdpu_2018_1_9
-
Гулбани Р. Ш. Детский аутизм и физическая реабилитация / Р. Ш. Гулбани // Наук. часоп. НПУ ім. М. П. Драгоманова Серія 15, Наук.-пед. проблеми фіз. культури (фіз. культура і спорт). – 2018. – Вип. 5 (99). – С. 79-82. – URL: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/21417
-
Дмитрієва І. В. Використання арт-технологій у роботі з аутичними дітьми раннього шкільного віку / І. В. Дмитрієва, А. С. Іваненко // Теорія і практика сучас. психології. – 2018. – № 5. – С. 194-198. – Бібліогр.: 8 назв.
-
Дубовик К. В. Порушення моторного розвитку у дітей з розладами аутистичного спектра [Електронний ресурс] / К. В. Дубовик, І. А. Марценковський // Укр. вісн. психоневрології. – 2018. – Т. 26, вип. 4. – С. 42-44. – URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uvp_2018_26_4_11
-
Дубчак О. Застосування іпотерапії при роботі з дітьми-аутистами [Електронний ресурс] / О. Дубчак, Є. Главінська // Вісн. Нац. авіац. ун-ту. Серія: Педагогіка. Психологія. – 2018. – № 13. – С. 120-124. – URL: http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/VisnikPP/issue/view/694
-
Бр4189 37.04 Д86 Душка А. Л. Дитина з розладами аутистичного спектра / А. Л. Душка. – Харків : [Ранок : Кенгуру, 2018]. – 32 с. : рис. – (Інклюзивне навчання за нозологіями).
-
Каптьол О. О. Розвиток комунікативних навичок у дітей дошкільного віку з розладами аутистичного спектра засобами ігрової діяльності [Електронний ресурс] / О. О. Каптьол // Соціальна та життєва практика в структурі професійної підготовки: теорія і практика : зб. тез Всеукр. наук.-практ. конф. (17 трав. 2018 р., м. Запоріжжя) / МОН України, Держ. наук. установа «Ін-т модернізації змісту освіти» ; Департамент освіти і науки ЗОДА, КВНЗ «Хортиц. нац. навч.-реабілітац. акад.» ЗОР ; за заг. ред. В. В. Нечипоренко. – Запоріжжя, 2018. – С. 103-105. – URL: https://cutt.ly/apqfcMz
-
Климус Т. М. Особливості навчання дітей з розладами спектру аутизму та порушенням сенсорної системи [Електронний ресурс] / Т. М. Климус // Вісн. Глухів. нац. пед. ун-ту ім. Олександра Довженка. Серія: Пед. науки. – 2018. – Вип. 3. – С. 184-190. – URL: https://cutt.ly/Ipan64v
-
Клочкова Ю. В. Особливості мовлення дітей із розладами аутистичного спектра [Електронний ресурс] / Ю. В. Клочкова // Соціальна та життєва практика в структурі професійної підготовки: теорія і практика : зб. тез Всеукр. наук.-практ. конф. (17 трав. 2018 р., м. Запоріжжя) / МОН України, Держ. наук. установа «Ін-т модернізації змісту освіти» ; Департамент освіти і науки ЗОДА, КВНЗ «Хортиц. нац. навч.-реабілітац. акад.» ЗОР ; за заг. ред. В. В. Нечипоренко. – Запоріжжя, 2018. – С. 109-110. – URL: https://cutt.ly/upqfKUP
-
Когутяк Н. Проблеми міждисциплінарних досліджень у епідеміології аутизму [Електронний ресурс] / Н. Когутяк // Зб. наук. пр.: психологія. – 2018. – Вип. 22. – С. 123-128. – URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpfsp_2018_22_18
-
Комбарова А. О. Індивідуальна корекційно-розвивальна програма для дитини-аутиста / А. О. Комбарова // Інформатика в шк. – 2018. – № 9. – С. 10-21.
-
Костин И. А. Освоение социальных ролей – путь развития социальной адаптации при аутистических расстройствах [Електронний ресурс] // Наук. часоп. НПУ ім. М. П. Драгоманова. Серія 19, Корекц. педагогіка та спец. психологія. – 2018. – Вип. 35. – С. 111-114. – URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_019_2018_35_21
-
Крикуненко Ю. О. Проблема соціалізації аутистів в сучасному суспільстві [Електронний ресурс] // Наук. часоп. НПУ ім. М. П. Драгоманова. Серія 19, Корекц. педагогіка та спец. психологія. – 2018. – Вип. 35. – С. 43-47. – URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_019_2018_35_9
-
Куцолапська А. Система альтернативної комунікації: використання карток ПЕКС (PECS) у роботі з раннім дитячим аутизмом / А. Куцолапська // Дефектолог. – 2018. – № 2. – С. 23-37.
-
Лаєвська Н. Процес соціалізації. Діти молодшого шкільного віку з раннім дитячим аутизмом у сучасному суспільстві / Н. Лаєвська // Психолог. – 2018. – № 11-12. – С. 64-76.
-
Мамічева О. В. Досвід роботи з дітьми з розладами аутистичного спектру у формуванні професійної свідомості корекційного педагога [Електронний ресурс] / О. В. Мамічева, М. С. Омельченко // Наук. часоп. НПУ ім. М. П. Драгоманова. Серія 19, Корекц. педагогіка та спец. психологія. – 2018. – Вип. 35. – С. 126-131. – URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_019_2018_35_24
-
Мамічева О. В. Особливості психокорекції дітей з розладами аутистичного спектру засобами арт-терапії [Електронний ресурс] / О. В. Мамічева, С. В. Березка // Наук. часоп. НПУ ім. М. П. Драгоманова. Серія 19, Корекц. педагогіка та спец. психологія. – 2018. – Вип. 35. – С. 120-126. – URL: https://cutt.ly/ipwOkHT
-
Мельник І. С. Психологічна характеристика портрету аутичної дитини на різних етапах дошкільного дитинства [Електронний ресурс] / І. С. Мельник // Молодий вчений. – 2018. – № 10 (2). – С. 627-632. – URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2018_10(2)__53
-
Мухіна А. Ю. Особливості використання прикладного аналізу поведінки в роботі з дітьми, які мають аутистичний спектр порушень [Електронний ресурс] / А. Ю. Мухіна // Вісн. ЛНУ ім. Тараса Шевченка. Пед. науки. – 2018. – № 1 (1). – С. 228-235. – URL: https://cutt.ly/jpwOaZN
-
Мягка О. Г. Урок математики в 1-му класі для дитини з розладом аутичного спектра та затримкою мовленнєвого розвитку, яка навчається за індивідуальною формою / О. Г. Мягка // Дитина з особливими потребами. – 2018. – № 3. – С. 25-30.
-
Недозим І. В. Методики дослідження соціального інтелекту у дітей старшого дошкільного віку з розладами аутистичного спектра [Електронний ресурс] / І. В. Недозим // Вісн. Одеськ. Нац. ун-ту. Серія: Психологія. – 2018. – Т. 23, вип. 2. – С. 105-115. – URL: https://cutt.ly/UpanhdU
-
Недозим І. Науково доказові методики формування соціального інтелекту у дітей старшого дошкільного віку з розладами аутистичного спектра / І. Недозим // Особлива дитина: навчання і виховання. – 2018. – № 2 (86). – С. 45-54. – Бібліогр.: 9 назв.
-
Недозим І. В. Особливості емоційного та поведінкового компонентів соціального інтелекту у дітей старшого дошкільного віку з розладами аутистичного спектра [Електронний ресурс] / І. В. Недозим // Вісн. Нац. акад. держ. прикордон. служби України. Серія: Психологія. – 2018. – Вип. 2. – URL: https://cutt.ly/vpwI794
-
Недозим І. В. Особливості когнітивного компоненту соціального інтелекту у дітей старшого дошкільного віку з розладами аутистичного спектра [Електронний ресурс] / І. В. Недозим // Теор. і приклад. проблеми психології. – 2018. – № 2. – С. 214-224. – URL: https://cutt.ly/GpaEIIF
-
Недозим І. Особливості розвитку та формування соціального інтелекту у дітей із розладами аутичного спектра / І. Недозим // Особлива дитина: навчання і виховання. – 2018. – № 3 (87). – С. 54-63. – Бібліогр.: 8 назв.
-
Новгородський Р. Г. Професійна підготовка соціальних працівників до роботи з дітьми з розладами аутистичного спектра [Електронний ресурс] / Р. Г. Новгородський // Вісн. Чернігів. Нац. пед. ун-ту. Серія: Пед. науки. – 2018. – Вип. 150. – С. 103-107. – URL: https://cutt.ly/hpwI1WV
-
Орлянська А. В. Недирективні корекційні методики в роботі з дітьми з розладами спектру аутизму [Електронний ресурс] / А. В. Орлянська // Актуальні питання корекц. освіти. – 2018. – Вип. 11. – С. 242-250. – URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apko_2018_11_24
-
Островська К. Основи психолого-педагогічної діагностики дітей із розладами спектра аутизму [Електронний ресурс] / К. Островська, І. Островський, В. Лобода // Проблеми сучас. психології. – 2018. – Вип. 42. – С. 133-151. – URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pspl_2018_42_9
-
Островська К. О. Особливості профорієнтації підлітків з аутизмом [Електронний ресурс] / К. О. Островська, І. П. Островський, Х. Я. Сайко // Проблеми сучас. психології. – 2018. – Вип. 39. – С. 206-220. – URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pspl_2018_39_21
-
Островська К. О. Сенсорна інтеграція дітей з аутизмом в умовах дошкільної установи [Електронний ресурс] / К. О. Островська, Х. В. Качмарик // Наук. часоп. НПУ ім. М. П. Драгоманова. Серія 19, Корекц. педагогіка та спец. психологія. – 2018. – Вип. 35. – С. 132-136. – URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_019_2018_35_25
-
Островський І. П. Особливості просторових уявлень у дітей дошкільного віку із спектром аутистичних порушень [Електронний ресурс] / І. П. Островський, Х. Я. Сайко, М. В. Гжондзель // Проблеми сучас. психології. – 2018. – № 2. – С. 103-109. – URL: https://cutt.ly/EpwIZQy
-
Острянко Т. С. Напрями соціально-педагогічної роботи з батьками, які виховують дитину з розладами аутичного спектра в умовах домашнього середовища [Електронний ресурс] / Т. С. Острянко // Інновац. педагогіка. – 2018. – Вип. 5. – С. 153-156. – URL: https://cutt.ly/XpwID2l
-
Пасічник В. М. Аналіз психічного та соціально-емоційного розвитку дітей дошкільного віку з особливими потребами [Електронний ресурс] / В. М. Пасічник, В. Л. Згоба, В. Р. Пасічник // Наук. часоп. НПУ ім. М. П. Драгоманова Серія 15, Наук.-пед. проблеми фіз. культури (фіз. культура і спорт). – 2018. – Вип. 3 (97). – С. 76-81. – URL: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/20870
-
Пенькова Д. П. Дизонтогенез комунікативної діяльності дітей дошкільного віку з розладами аутистичного спектра [Електронний ресурс] / Д. П. Пенькова // Соціальна та життєва практика в структурі професійної підготовки: теорія і практика : зб. тез Всеукр. наук.-практ. конф. (17 трав. 2018 р., м. Запоріжжя) / МОН України, Держ. наук. установа «Ін-т модернізації змісту освіти» ; Департамент освіти і науки ЗОДА, КВНЗ «Хортиц. нац. навч.-реабілітац. акад.» ЗОР ; за заг. ред. В. В. Нечипоренко. – Запоріжжя, 2018. – С. 126-128. – URL: https://cutt.ly/WpqhwOJ
-
Пенькова Д. П. Оцінка компонентів рівня актуального розвитку дітей із розладами аутистичного спектра для занять каністерапією [Електронний ресурс] / Д. П. Пенькова, Т. В. Баришок // Наук. часоп. НПУ ім. М. П. Драгоманова Серія, 5 Пед. науки: реалії та перспективи. – 2018. – Вип. 62. – С. 145-148. – URL: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23426
-
Платаш Л. Б. Психолого-педагогічний інструментарій корекційно-педагогічної роботи асистента вчителя з дітьми з розладами аутичного спектру / Л. Б. Платаш // Інновац. педагогіка. – 2018. – № 4, т. 1. – С. 97-102. – Бібліогр.: 6 назв.
-
Позднякова О. Л. Розвиток інтегральної індивідуальності дітей з аутистичними порушеннями в умовах виховної системи освітньо-реабілітаційного закладу [Електронний ресурс] / О. Л. Позднякова // Актуальні питання корекц. освіти. – 2018. – Вип. 11. – С. 251-264. – URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apko_2018_11_25
-
Пончук Ю. О. Аналіз проблеми пізнавальної готовності до навчальної діяльності дітей з аутистичними порушеннями / Ю. О. Пончук // Інновац. педагогіка. – 2018. – № 6. – С. 95-99. – Бібліогр.: 8 назв.
-
Породько М. І. Характеристика занять розвитку психомоторики з дітьми дошкільного віку з аутистичним спектром порушень [Електронний ресурс] / М. І. Породько // Наук. часоп. НПУ ім. М. П. Драгоманова. Серія 19, Корекц. педагогіка та спец. психологія. – 2018. – Вип. 35. – С. 66-71. – URL: https://cutt.ly/vpwIYnI
-
Почкун Ю. Дослідження стану пізнавальної готовності дошкільників з аутистичними порушеннями до навчальної діяльності [Електронний ресурс] / Ю. Почкун // Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови: наук. метод. зб. / НАПН України, Ін-т спец. педагогіки ; за ред. В. В. Засенка, А. А. Колупаєвої. – К., 2018. – Вип. 14. – С. 153-158. – URL: https://cutt.ly/xpwIn2P
-
Призванська Р. А. Нейрофізіологічні чинники впливу засобів музичної виразності на дітей з аутизмом [Електронний ресурс] / Р. А. Призванська // Наук. часоп. НПУ ім. М. П. Драгоманова. Серія 19, Корекц. педагогіка та спец. психологія. – 2018. – Вип. 35. – С. 136-141. – URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_019_2018_35_26
-
Пучкова К. Г. Особливості розвитку комунікативних навичок у дітей старшого дошкільного віку із розладами аутистичного спектра [Електронний ресурс] / К. Г. Пучкова // Соціальна та життєва практика в структурі професійної підготовки: теорія і практика : зб. тез Всеукр. наук.-практ. конф. (17 трав. 2018 р., м. Запоріжжя) / МОН України, Держ. наук. установа «Ін-т модернізації змісту освіти» ; Департамент освіти і науки ЗОДА, КВНЗ «Хортиц. нац. навч.-реабілітац. акад.» ЗОР ; за заг. ред. В. В. Нечипоренко. – Запоріжжя, 2018. – С. 135-137. – URL: https://cutt.ly/2pqhKL4
-
Свідерська М. М. Методика дослідження сприймання зверненого мовлення молодшими школярами з аутизмом [Електронний ресурс] / М. М. Свідерська // Наук. часоп. НПУ ім. М. П. Драгоманова. Серія 19, Корекц. педагогіка та спец. психологія. – 2018. – Вип. 35. – С. 71-75. – URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_019_2018_35_14
-
Свідерська М. М. Погляди батьків та вчителів на розуміння мовлення молодшими школярами з аутизмом [Електронний ресурс] / М. М. Свідерська // Актуальні питання корекц. освіти. – 2018. – Вип. 11. – С. 273-282. – URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apko_2018_11_27
-
Семененко Т. В. Проблеми розмежування аутизму та інших порушень розвитку [Електронний ресурс] / Т. В. Семененко // Соціальна та життєва практика в структурі професійної підготовки: теорія і практика : зб. тез Всеукр. наук.-практ. конф. (17 трав. 2018 р., м. Запоріжжя) / МОН України, Держ. наук. установа «Ін-т модернізації змісту освіти» ; Департамент освіти і науки ЗОДА, КВНЗ «Хортиц. нац. навч.-реабілітац. акад.» ЗОР ; за заг. ред. В. В. Нечипоренко. – Запоріжжя, 2018. – С. 143-145. – URL: https://cutt.ly/SpqjuGM
-
Сергієнко І. В. Спеціальні інтереси дитини з розладами аутичного спектру в контексті інклюзивної освіти в рамках Нової української школи [Електронний ресурс] / І. В. Сергієнко // Наук. часоп. НПУ ім. М. П. Драгоманова. Серія 19, Корекц. педагогіка та спец. психологія. – 2018. – Вип. 35. – С. 75-81. – URL: https://cutt.ly/Lpak37s
-
Сивик Г. Є. Клінічні та психологічні механізми порушень мислення у аутичних дітей [Електронний ресурс] / Г. Є. Сивик // Наук. часоп. НПУ ім. М. П. Драгоманова. Серія 19, Корекц. педагогіка та спец. психологія. – 2018. – Вип. 35. – С. 147-151. – URL: https://cutt.ly/opakG4R
-
Скориченко В. Р. Розвиток комунікації у дітей дошкільного віку з порушенням аутистичного спектра[Електронний ресурс] / В. Р. Скориченко // Соціальна та життєва практика в структурі професійної підготовки: теорія і практика : зб. тез Всеукр. наук.-практ. конф. (17 трав. 2018 р., м. Запоріжжя) / МОН України, Держ. наук. установа «Ін-т модернізації змісту освіти» ; Департамент освіти і науки ЗОДА, КВНЗ «Хортиц. нац. навч.-реабілітац. акад.» ЗОР ; за заг. ред. В. В. Нечипоренко. – Запоріжжя, 2018. – С. 146-147. – URL: https://cutt.ly/HpqjTwu
-
Скрипник Т. Ресурси середовища для дітей з аутизмом / Т. Скрипник // Психолог. – 2018. – № 3-4. – С. 84-91.
-
Скрипник Т. Розлади аутичного спектра / Т. Скрипник // Психолог. – 2018. – № 3-4. – С. 78-83.
-
Скрипник Т. Як підготувати дітей з аутизмом до інклюзивної освіти / Т. Скрипник // Дошкільне виховання. – 2018. – № 10. – С. 6-9.
-
Тарасова Т. Г. Ранні прогностичні фактори розвитку мовлення дітей з розладами аутистичного спектру [Електронний ресурс] / Т. Г. Тарасова // Наук. часоп. НПУ ім. М. П. Драгоманова. Серія 19, Корекц. педагогіка та спец. психологія. – 2018. – Вип. 36. – С. 116-126. – URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_019_2018_36_20
-
Тарасун В. Аутологія: теорія і практика [Електронний ресурс] : підручник / МОН України НПУ ім. М. П. Драгоманова ; Валентина Тарасун. – К. : «Вадекс», 2018. – 590 с. – URL: https://cutt.ly/ppakURS
-
Темерівська Т. Г. Особливості фізичної реабілітації дітей з розладами аутистичного спектру [Електронний ресурс] / Т. Г. Темерівська, Т. В. Ворнічеса // Молодий вчений. – 2018. – № 3.3. – С. 167-170. – URL: https://cutt.ly/qpANnU0
-
Ткач О. М. Особливості формування комунікативної навички у дітей дошкільного віку з розладами спектру аутизму [Електронний ресурс] / О. М. Ткач // Актуальні питання корекц. освіти. – 2018. – Вип. 11. – С. 282-290. – URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apko_2018_11_28
-
Товкес Ю. В. Формування і розвиток мовлення у дітей з аутизмом [Електронний ресурс] / Ю. В. Товкес // Наук. часоп. НПУ ім. М. П. Драгоманова. Серія 19, Корекц. педагогіка та спец. психологія. – 2018. – Вип. 35. – С. 162-167. – URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_019_2018_35_30
-
Тодорцева Ю. В. Підготовка професійно мобільних соціальних педагогів до психолого-педагогічного супроводу сімей, що виховують дітей-аутистів [Електронний ресурс] / Ю. В. Тодорцева // Наук. часоп. НПУ ім. М. П. Драгоманова. Серія 5, Пед. науки: реалії та перспективи. – Вип. 60, т. 2. – С. 177-181. – URL: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23966
-
Хапченкова Д. С. Расстройства аутистического спектра у детей: литературная справка и собственное клиническое наблюдение [Електронний ресурс] / Д. С. Хапченкова, С. А. Дубина, В. И. Черкай // Міжнар. неврол. журнал. – 2018. – № 5. – С. 86-90. – URL: https://cutt.ly/WpaE5qv
-
Чернікова Н. М. Виховання дитини з аутичним розладом в родині [Електронний ресурс] / Н. М. Чернікова // Наук. часоп. НПУ ім. М. П. Драгоманова. Серія 19, Корекц. педагогіка та спец. психологія. – 2018. – Вип. 35. – С. 167-173. – URL: https://cutt.ly/LpwIiwc
-
Чопік О. В. Ставлення педагогів до інклюзивного навчання дітей з розладами спектру аутизму [Електронний ресурс] / О. В. Чопік // Актуальні питання корекц. освіти. – 2018. – Вип. 12. – С. 320-329. – URL: https://cutt.ly/Tpakj0V
-
Шаповалова І. Іпотерапія як засіб впливу на координаційні здібності дітей з розладами спектру аутизму [Електронний ресурс] / І. Шаповалова // Вісн. Прикарпат. ун-ту. Фіз. культура. – 2018. – Вип. 30. – С. 111-117. – URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vpnu_fiz_kult_2018_30_17
-
Шаповалова І. Масаж з елементами су-джок терапії як засіб фізичної реабілітації дітей з розладами спектру аутизму [Електронний ресурс] / І. Шаповалова // Вісн. Прикарпат. ун-ту. Фіз. культура. – 2018. – Вип. 29. – С. 77-82. – URL: https://cutt.ly/spwU6fL
-
Шульга С. П. Використання засобів музикотерапії в роботі з дітьми з розладами аутистичного спектра та їхніми батьками [Електронний ресурс] / С. П. Шульга // Соціальна та життєва практика в структурі професійної підготовки: теорія і практика : зб. тез Всеукр. наук.-практ. конф. (17 трав. 2018 р., м. Запоріжжя) / МОН України, Держ. наук. установа «Ін-т модернізації змісту освіти» ; Департамент освіти і науки ЗОДА, КВНЗ «Хортиц. нац. навч.-реабілітац. акад.» ЗОР ; за заг. ред. В. В. Нечипоренко. – Запоріжжя, 2018. – С. 160-162. – URL: https://cutt.ly/BpqklOn
-
Шульженко Д. І. Етична та психокорекційна складові інклюзивної системи навчання учнів із інтелектуальними та аутистичними порушеннями [Електронний ресурс] / Д. І. Шульженко // Наук. часоп. НПУ ім. М. П. Драгоманова. Серія 19, Корекц. педагогіка та спец. психологія. – 2018. – Вип. 35. – С. 173-180. – URL: https://cutt.ly/7p3CUQp
-
Эйналова А. Проблемы социализации детей с синдромом аутизма в Азербайджане [Електронний ресурс] / Айтен Эйналова // Наук. часоп. НПУ ім. М. П. Драгоманова. Серія 5, Пед. науки: реалії та перспективи. – 2018. – Вип. 62. – С. 64-67. – URL: https://cutt.ly/HpwU0ts
-
Яблуновська Л. С. Ґенеза становлення соціальної роботи з дітьми-аутистами [Електронний ресурс] / Л. С. Яблуновська // Наук. часоп. НПУ ім. М. П. Драгоманова. Серія 11, Соц. робота. Соц. педагогіка. – 2018. – Вип. 25. – С. 133-142. – URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_011_2018_25_21
-
Аль-Мраят О. Б. Особливості формування графо-моторних навичок у молодших школярів з аутизмом [Електронний ресурс] : автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.08 - спеціальна психологія / Аль-Мраят Олена Борисівна ; [наук. керівник Тарасун В. В.] ; МОН України, Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. – К., 2019. – 20 с. – URL: https://cutt.ly/QpwUEPp
-
Аль-Мраят О. Б. Формування графо-моторних навичок у дітей з аутизмом: теоретичні засади і шляхи реалізації [Електронний ресурс] / О. Б. Аль-Мраят // Актуальні питання корекц. освіти. – 2019. – Вип. 14. – С. 5-18. – URL: http://aqce.com.ua/download/publications/531/489.pdf/
-
Антипкін Ю. Г. Проблема розладів аутистичного спектру в дітей з позиції дитячого невролога: безперервний процес пізнання складної дитини [Електронний ресурс] / Ю. Г. Антипкін [та ін.] // Журн. Нац. акад. мед. наук України. – 2019. – Т. 25, № 2. – С. 188-195. – URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/jnamnu_2019_25_2_10
-
Бережнюк О. На сцені – «МИ». Як театр допомагає соціалізуватися дітям із розладами аутичного спектра / О. Бережнюк // День. – 2019. – 3 жовт. (№ 180). – С. 10.
-
Вакуленко Ю. В. Порушення сну у дітей з розладами аутистичного спектра [Електронний ресурс] / Ю. В. Вакуленко // Наук. часоп. НПУ ім. М. П. Драгоманова. Серія 19, Корекц. педагогіка та спец. психологія. – 2019. – Вип. 38. – С. 174-179. – URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_019_2019_38_27
-
Гаяш О. В. Комплексний психолого-педагогічний супровід дітей з розладами спектру аутизму в умовах інклюзивно-ресурсного центру [Електронний ресурс] / О. В. Гаяш, М. І. Кляп // Актуальні питання корекц. освіти. – 2019. – Вип. 13. – С. 37-47. – URL: https://cutt.ly/SpajM0P
-
Генетика аутизму: 7 простих відповідей // Дефектолог. – 2019. – № 5. – С. 29-30.
-
Гладченко А. А. Використання нетрадиційних технік малювання у корекційній роботі з дітьми з розладами аутичного спектру / А. А. Гладченко // Нива знань. – 2019. – № 3-4. – С. 25-27.
-
Гречанина Ю. Б. Аутизм как поликаузальное расстройство [Електронний ресурс] / Ю. Б. Гречанина // Клінічна генетика і перинат. діагностика. – 2019. – № 1. – С. 3-19. – URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/cgpd_2019_1_3
-
Деріведмідь А. І. Рекомендації батькам дітей із розладами аутичного спектра / А. І. Деріведмідь // Логопед. – 2019. – № 9. – С. 38-39.
-
Дубовик М. О. Стратегії статевого виховання підлітків та юнаків з розладами аутистичного спектра [Електронний ресурс] // Актуальні питання корекц. освіти. – 2019. – Вип. 13. – С. 61-72. – URL: https://cutt.ly/CpajJsq
-
Завацька Л. Фреймовий підхід при вивченні теми «Соціально-педагогічна робота з дітьми з розладами аутистичного спектра» [Електронний ресурс] / Л. Завацька, О. Бартків // Пед. науки: теорія, історія, інноваційні технології. – 2019. – № 2. – С. 204-215. – URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2019_2_23
-
Калашник В. Співпереживання – основа взаємодії при аутизмі. Формування раннього афективного досвіду дітей / В. Калашник // Дефектолог. – 2019. – № 3. – С. 4-9. ; Психолог дошкілля. – 2019. – № 6. – С. 16-22.
-
Качмарик Х. В. Активізація пізнавальних психічних процесів дітей з аутизмом в умовах дошкільної установи [Електронний ресурс] / Х. В. Качмарик // Наук. часоп. НПУ ім. М. П. Драгоманова. Серія 19, Корекц. педагогіка та спец. психологія. – 2019. – Вип. 37. – С. 159-165. – URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_019_2019_37_24
-
Кляп М. І. Формування особистісної готовності спеціального педагога до роботи з аутичними дітьми [Електронний ресурс] // Україна. Здоров'я нації. – 2019. – № 2. – С. 175–176. – URL: https://cutt.ly/epajRy2
-
Когутяк Н. Інклюзивна освіта дітей з аутизмом як фактор розвитку «теорії розуму» [Електронний ресурс] / Н. Когутяк // Зб. наук. пр.: психологія. – 2019. – Вип. 23. – С. 117-127. – URL: https://cutt.ly/4pajskJ
-
Козіброда Л. В. Особливості навчання учнів з аутичними розладами в загальноосвітній школі [Електронний ресурс] / Л. В. Козіброда // Пед. альманах. - 2019. - Вип. 44. - С. 42-47. - URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pedalm_2019_44_8
-
Коломоєць Н. Теоретичний аналіз проблеми функціонування базових сенсорних (зорового, слухового, тактильного) каналів у дітей дошкільного віку з розладами аутистичного спектра [Електронний ресурс] / Н. Коломоєць // Актуальні проблеми ортопедагогіки, ортопсихології та реабілітології : зб. тез доп. ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Запоріжжя, 4-5 жовт. 2019 р.) / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, НПУ ім. М. П. Драгоманова ; за заг. ред. Шевцова А. Г. – Запоріжжя, 2019. – С. 45-47. – URL: https://cutt.ly/QpwUl7V
-
Комбарова А. О. Графіка. Інструменти графічного редактора. Заливка. Палітра : урок інформатики для дитини 1-го року навчання з розладами аутичного спектра / А. О. Комбарова // Дитина з особливими потребами. – 2019. – № 1. – С. 22-23.
-
Комбарова А. О. Графіка. Інструменти графічного редактора. Пензлик. Олівець. Гумка : урок інформатики для дитини 1-го року навчання з розладами аутичного спектра / А. О. Комбарова // Дитина з особливими потребами. – 2019. – № 3. – С. 10-11.
-
Комбарова А. О. Що таке комп'ютер? : урок інформатики для дітей 1-го року навчання з розладами аутичного спектра / А. О. Комбарова // Дитина з особливими потребами. – 2019. – № 6. – С. 30-31.
-
Копаниця В. А Особливості корекційно-логопедичної роботи серед дітей із розладами аутистичного спектру [Електронний ресурс] / В. А. Копаниця, Л. В. Мороз // Сучасні проблеми логопедії та реабілітації : матеріали VIІІ Всеукр. заочн. наук.-практ. конф. (15 лют. 2019 р., м. Суми). – Суми, 2019. – С. 16-19. – URL: https://cutt.ly/9pql0Bb
-
Кордонець В. В. Система комплексного впливу на корекційну роботу для дітей раннього віку із розладами аутистичного спектру [Електронний ресурс] / В. В. Кордонець, М. М. Назаренко // Наук. часоп. НПУ ім. М. П. Драгоманова. Серія 19, Корекц. педагогіка та спец. психологія. – 2019. – Вип. 38. – С. 99-105. – URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_019_2019_38_17
-
Лапін А. Аналіз діагностичного інструментарію для визначення стану психофізичного розвитку як необхідна складова забезпечення корекційно-розвивального маршруту дитини з розладом аутичного спектра [Електронний ресурс] / Андрій Лапін, Ірина Мойсеєнко // Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови : наук. метод. зб. / НАПН України, Ін-т спец. педагогіки ; за ред. В. В. Засенка. – К., 2019. – Вип. 15. – С. 183-187. – URL: https://cutt.ly/cpagDju
-
Лиховід І. Уважність тренує музика. В Україні стартував новий проект для дітей з аутизмом – Kids Aktism Music / І. Лиховід // День. – 2019. – 17 жовт. (№ 189). – С. 11.
-
Лопатинська Н. Особливості міжпівкульної взаємодії у дітей молодшого шкільного віку з розладами аутистичного спектра на прикладі досліджень моторного профілю [Електронний ресурс] / Н. Лопатинська // Актуальні проблеми ортопедагогіки, ортопсихології та реабілітології : зб. тез доп. ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Запоріжжя, 4-5 жовт. 2019 р.) / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, НПУ ім. М. П. Драгоманова ; за заг. ред. Шевцова А. Г. – Запоріжжя, 2019. – С. 59-63. – URL: https://cutt.ly/SpwUpCQ
-
Маймуренко Н. А. Особливості організації корекційної роботи у дітей з раннім дитячим аутизмом в умовах відділення медико-соціальної реабілітації [Електронний ресурс] / Маймуренко Н. А., Піщанська М. Л. // Діти з особливими потребами в освітньому просторі : зб. матеріалів V Міжнар. конгресу зі спец. педагогіки, психології та реабілітології (10-11 жовт. 2019 р, м. Чернігів) / Нац. ун-т «Чернігів. колегіум» ім. Т. Г. Шевченка. – К., 2019. – С. 133-136. – URL: https://cutt.ly/0pwUwQC
-
Мойсеєнко І. Аналіз методів діагностики сенсомоторного розвитку дітей з розладами аутичного спектра [Електронний ресурс] / І. Мойсеєнко // Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови : наук. метод. зб. / НАПН України, Ін-т спец. педагогіки ; за ред. В. В. Засенка. – К., 2019. – Вип. 15. – С. 223-233. – URL: https://cutt.ly/VpwY2Gn
-
Мойсеєнко І. М. Теоретичні підходи до дослідження ознак аутизму в Україні [Електронний ресурс] / І. М. Мойсеєнко // Інновац. педагогіка. – 2019. – Вип. 10, т. 1. – С. 58-62. – URL: http://www.innovpedagogy.od.ua/10-1-ukr
-
Мусієнко О. В. Застосування плавання у адаптивному фізичному вихованні дітей з розладами спектру аутизму [Електронний ресурс] / О. В. Мусієнко, Р. В. Чопик, Н. Р. Закаляк // Наук. часоп. НПУ ім. М. П. Драгоманова. Серія 15, Наук.-пед. проблеми фіз. культури (фіз. культура і спорт). – 2019. – Вип. 5К. – С. 233-241. – URL: https://cutt.ly/qpAGZ02
-
Мусієнко О. В. Застосування скелелазіння у адаптивному фізичному вихованні дітей з розладами спектру аутизму [Електронний ресурс] / О. В. Мусієнко, Н. Б. Кізло // Health, sport, rehabilitation. – 2019. – № 1. – С. 73-83. – URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/hsr_2019_1_10
-
Найдьонова Г. О. Психологічна корекція сприймання дітей із розладами аутистичного спектру як умова формування соціально прийнятної поведінки [Електронний ресурс] / Г. О. Найдьонова, А. О. Нагірняк // Актуальні питання корекц. освіти. – 2019. – Вип. 13. – С. 187-201. – URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apko_2019_13_17
-
Літвінов О. О. Клініко-психопатологічні та соціально-психологічні особливості розладів аутистичного спектра у повнолітніх [Електронний ресурс] : автореф. дис. ... канд. мед. наук : 14.01.16 / Літвінов О. О. ; Держ. установа «НДІ психіатрії МОЗ України». – К., 2019. – 18 с. : рис., табл. – URL: http://ndips.org/assets/litvinov.aref.pdf
-
Недозим І. В. Особливості соціального інтелекту дітей дошкільного віку з розладами аутистичного спектру [Електронний ресурс] : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.08 / Недозим І. В. ; Нац. акад. пед. наук України, Ін-т спец. педагогіки і психології ім. М. Ярмаченка. – К., 2019. – 222 с. : рис. – URL: https://cutt.ly/ZpagQby
-
Недозим І. В. Особливості соціального розвитку дітей з розладами аутистичного спектра [Електронний ресурс] / І. В. Недозим // Діти з особливими потребами в освітньому просторі [Електронний ресурс] : зб. матеріалів V Міжнар. конгресу зі спец. педагогіки, психології та реабілітології (10-11жовт. 2019 р., м. Чернігів) / Нац. ун-т «Чернігів. колегіум» ім. Т. Г. Шевченка. – К., 2019. – С. 153-156. – URL: https://cutt.ly/qpwYJ19
-
Олексюк В. Р. Моделі психолого-педагогічної допомоги дітям з розладами спектру аутизму [Електронний ресурс] / В. Р. Олексюк // Наук. вісн. Мукачів. держ. ун-ту, Серія: Педагогіка та психологія. – 2019. – Вип. 2 (10), ч. 2. – С. 97-100. – URL: https://msu.edu.ua/visn1/?p=4563
-
Почкун Ю. О. Труднощі підготовки аутистичних дітей до навчальної діяльності [Електронний ресурс] / Ю. О. Почкун // Діти з особливими потребами в освітньому просторі : зб. матеріалів V Міжнар. конгресу зі спец. педагогіки, психології та реабілітології (10-11 жовт. 2019 р., м. Чернігів) / Нац. ун-т «Чернігів. колегіум» ім. Т. Г. Шевченка. – К., 2019. – С. 178-181. – URL: https://cutt.ly/jpwYOit
-
Привольнева С. О. Особливості формування комфортного навчального простору для людей з аутизмом (на основі досліджень Магди Мостафи «Index of autism aspectss») [Електронний ресурс] / С. О. Привольнева, Г. О. Пишна // Теорія та практика дизайну. – 2019. – Вип. 16. – С. 114-121. – URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/tprd_2019_16_10
-
Руденко Н. Розвиток мовленнєвої активності в дітей з раннім дитячим аутизмом [Електронний ресурс] / Н. Руденко, А. Гордійчук // Інноватика у вихованні. – 2019. – Вип. 10. – С. 234-239. – URL: https://cutt.ly/hpagj7V
-
Сайко Х. Я. Готовність дітей молодшого шкільного віку із аутизмом до навчання в інклюзивній школі [Електронний ресурс] / Х. Я. Сайко, В. М. Яковенко // Проблеми сучасної психології. – 2019. – № 1. – С. 106-111. – URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pspz_2019_1_18
-
Сайко Х. Я. Психолого-педагогічні умови розвитку когнітивних процесів у дітей з аутизмом [Електронний ресурс] / Х. Я. Сайко, С. З. Слободян, Н. В. Літвінюк // Психол. часопис. – 2019. – Т. 5, № 6. – С. 93-105. – URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/psch_2019_5_6_9
-
Сєромаха Н. Є. Метод сенсорної інтеграції в роботі з дітьми з розладами аутичного спектра [Електронний ресурс] / Н. Є. Сєромаха, А. Ю. Мухіна // Вісн. ЛНУ ім. Тараса Шевченка. Пед. науки. – 2019. – № 6 (329), ч. 1. – С. 203-210. – URL: https://cutt.ly/QpwYnV8
-
Сторожук М. Дитина з розладу аутичного спектра у звичайному ЗДО що має знати вихователь / М. Сторожук // Практ. психолог: Дит. садок. – 2019. – № 1. – С. 41-45.
-
Супрун Д. Психолінгводидактика розвитку мовленнєвої активності дітей старшого дошкільного віку з аутистичними порушеннями [Електронний ресурс] / Д. Супрун, М. Федоренко // Psycholinguistics. – 2019. – Vol. 25, Iss. 1. – С. 281-299. – URL: https://cutt.ly/vpagye8
-
Хворова Г. Психологічні характеристики компетентної взаємодії з дітьми в батьків дітей з аутизмом [Електронний ресурс] / Г. Хворова // Актуальні проблеми ортопедагогіки, ортопсихології та реабілітології [Електронний ресурс] : зб. тез доп. ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Запоріжжя, 4-5 жовт. 2019 р.) / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, НПУ ім. М. П. Драгоманова ; за заг. ред. Шевцова А. Г. – Запоріжжя, 2019. – С. 176-179. – URL: https://cutt.ly/RpwYg5J
-
Хворова Г. М. Соціально-психологічні засади дослідження батьківської компетентності у вихованні дітей з аутизмом [Електронний ресурс] / Г. М. Хворова // Наук. студії із соц. та політ. психології. – 2019. – Вип. 43. – С. 132-140. – URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nsspp_2019_43_16
-
Царькова О. В. Психологічний аспект синдром раннього дитячого аутизму [Електронний ресурс] / О. В. Царькова, О. О. Прокоф’єва, Д. І. Аносова // Психол. часопис. – 2019. – Т. 5, № 4. – С. 67-80. – URL: https://cutt.ly/Epaf3Zp
-
Чаренцева О. О. Особливості становлення мовленнєвої сфери у дітей дошкільного віку з розладами аутичного спектру / О. О. Чаренцева, Т. В. Пономарьова // Дитина з особливими потребами. – 2019. – № 6. – С. 13-16.
-
Шаповалова І. Іпотерапія як сучасний метод комплексної реабілітації дітей із раннім дитячим аутизмом [Електронний ресурс] / І. Шаповалова // Актуальні проблеми ортопедагогіки, ортопсихології та реабілітології : зб. тез доп. ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Запоріжжя, 4-5 жовт. 2019 р.) / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, НПУ ім. М. П. Драгоманова ; за заг. ред. Шевцова А. Г. – Запоріжжя, 2019. – С. 278-281. – URL: https://cutt.ly/YpafJJU
-
Шкраб К. О. Особливості соціальної роботи з дітьми аутистами [Електронний ресурс] / К. О. Шкраб // Практична психологія в інклюзивному середовищі : матеріали І Всеукр. наук. інтернет-конф. (м. Переяслав-Хмельницький, 21 лют. 2019 р.) / за заг. ред.: В. А. Вінс, Т. М. Кузьменко, І. М. Зозуля. – Переяслав-Хмельницький, 2019. – С. 200-203. – URL: https://cutt.ly/spaha50
-
Яблуновська Л. С. Понятійний апарат аналізу формування системи соціальної роботи з дітьми-аутистами [Електронний ресурс] / Л. С. Яблуновська // Наук. вісн. Ужгород. ун-ту. Серія: Педагогіка. Соц. робота. – 2019. – Вип. 2. – С. 247-251. – URL: https://cutt.ly/OpagV0e
-
Ясько Г. Профілактика поведінкових ускладнень. Робота з дітьми з РАС / Г. Ясько // Психолог дошкілля. – 2019. – № 8. – С. 17-34.
Укладач Ю. Щеглова
- 3314 просмотров
Добавить комментарий