Вы здесь

Психотерапевтична практика (2016)

1.    981159 74 С13 Савченко Л. О. Корекційні завдання для студентів з використанням методів арт-терапії // Савченко Л. О. Методика використання педагогічної діагностики підвищення якості освіти майбутніх учителів : навч.-метод. посіб. / Л. О. Савченко ; МОН України, ДВНЗ "Криворіз. нац. ун-т", Криворіз. пед. ін-т. - К. : КНТ, 2014. - С. 116-121.
2.    Базиляк О. Ігри з піском : [піскотерапія] // Дит. сад. - 2015. - № 23.- С. 16-34.
3.    Вусатюк О. "Мистецтво на долоні" на уроках зарубіжної літератури // Відкрит. урок: розробки, технології, досвід. - 2015. - № 11/12. - С. 22-24. 
4.    Галкін Л. Вплив музики на людину. Використання музикотерапії на уроках музичного мистецтва // Шкіл. світ. - 2016. - (№ 1). - С. 1-25 (Вкладка).
5.    Животенко Л. “Я-скарб”. Авторська арт-терапевтична методика // Психолог дошкілля. - 2016. - № 1. - С. 28-30.
6.    Животенко Л. Арт-терапія як інноваційна технологія у позашкільному навчальному закладі // Психолог дошкілля. - 2016. - № 1. - С. 4-8.
7.    Іщук В. Ароматерапія: Профілактичний спосіб відновлення та підтримки психоімоційної та фізичної форми / В. Іщук, Л. Линник, О. Торбенко // Дефектолог. - 2016. - № 10. - С. 8-12.
8.    Іщук В. Звукотерапія. Терапевтичний вплив звуків на відновлення природного енергетичного балансу організму школяра // Дефектолог. - 2016. - № 10. - С. 4-7.
9.    Качковська Н. Пісочна анімація. Заняття з розвитку творчого потенціалу дитини // Позашкілля. - 2016. - № 7. - С. 27-30.
10.    Коршенко Н. Казкотерапія в корекції мовлення у дітей із ЗПР. Автоматизація звуків за допомогою науки - зв'язки // Дитячий садок. - 2016. - № 21. - С. 4-22.
11.    Крисюк Я. Ігри в міні-пісочниці. Організація роботи з піском у групі раннього віку / Я. Крисюк, В. Комізерко, Г. Музика // Палітра педагога. - 2016. - № 5. - С. 9-15.
12.    Лаєвська Н. Гра з кінетичним піском. Досвід фахівців : [як елемент арт-терапевтичної роботи в профілактиці порушень психоемоційних станів у дітей з особливими потребами] / Н. Лаєвська, В. Дорошенко // Психолог. - 2016. - № 5/6. - С. 59-61.
13.    Наративний підхід до навчання і виховання : рек. бібліограф. список / упоряд. Л. І. Самчук // Рідна шк. - 2016. - № 7. - С. 79-80. 
14.    Підлипна Л. Казка в роботі практичного психолога та соціального педагога // Психолог. - 2016. - № 11/12. - С. 46-51.
15.    Пугачова В. В. Казкотерапія в соціальній адаптації дітей з розумовою відсталістю // Дитина з особливими потребами. - 2016. - № 8. - С. 8-14.
16.    Творчість дітей на кінчиках пальців // Розкажіть онуку. - 2016. - № 4. - С. 69-80.
17.    Ткач Р. Казкотерапія дитячих проблем // Психолог дошкілля. - 2016. -  № 4. - (Вкладка).
18.    Фінклер Н. Ми з Полканом ідемо до школи. Про доготерапію в польських інтеграційних школах // День. - 2016. - 25-26 листоп. (№ 215/216). - С. 13.
19.    Цибуля Н. Використання конструктора для розвитку психічних процесів: майстер-клас для психологів // Психолог дошкілля. - 2016. - № 2 (лют.). - С. 4-18.