Вы здесь

Дистанційна освіта (2015)

1.      Бак М. Мультимедіа в освітньому просторі сучасної Польщі : [запровадження нових організаційних форм навчання “на відстані”] // Вища освіта України. - 2015. - № 1. - С. 71-74.

2.      Бак М. Основи технології мультимедійної освіти : [у т. ч. дистанц. навчання] // Вища освіта України. - 2015. - № 2. - С. 49-57.

3.      Букач А. Сервіси Google в дистанційному навчанні // Інформатика. - 2015. - № 5. - С. 13-31.

4.      Ворожбянова К. Дистанційне навчання. Нове бачення роботи з підлітками ХХІ ст. // Завуч. - 2014. - № 11. - С. 29-32.

5.      Впроваджувати дистанційку у школі можна без погодження з міністерством : [щодо наказу МОН України № 761 “Про затвердження змін до Положення про дистанційне навчання”] // Освіта України. - 2015. - 14 верес. (№ 37). - С. 9.

6.      Галата С. “Піонери” дистанційки : [досвід Переяслав - Хмельницької школи -інтернату] // Освіта України. - 2015. - 14 верес. (№ 37). - С. 8-9.

7.      Гейко Ю. Іноземну - дистанційно : [досвід дистанційного вивчення італ. мови позашкіл. закладом “Студіком”] // Освіта. - 2015. - 1-8 квіт. (№ 16). - С. 9.

8.      Дистанційний екстернат : [Київ. ун-т ім. Бориса Грінченка презентував проект “Дистанційний екстернат для учнів, що проживають в зоні АТО та тимчасово окупованих територіях”] // Освіта України. - 2015. - 30 листоп. (№ 48). - С. 4.

9.      Заболоцький А. Використання технологій дистанційного навчання в організації роботи студентів денної форми навчання // Вища школа. - 2015. - № 4/5. - С. 60-64.

10.  Карпенко М. М. Розвиток дистанційного навчання як відповідь на сучасні виклики для України // Стратегічні пріоритети. - 2014. - № 4. - С. 102-105.

11.  Кирей Р. Дітям зі сходу допоможе дистанційна школа // Уряд. кур'єр. - 2015. - 18 черв. (№ 108). - С. 4.

12.  Кравченко Ю. Концепція раціонального структурування знань у системі дистанційного навчання // Вища школа. - 2015. - № 4/5. - С. 46-86.

13.  Літвінова Т. Дистанційне навчання на платформі Moodle : крок у нікуди чи інструмент формування особистості ХХІ століття / Т. Літвінова, О. Янченко // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2015. - № 9/10. - С. 26-28.

14.  Луначарський А. В. Проблеми освіти й анскулінг : [анскулінг - один з варіантів домашнього навчання] // Фізика в шк. України. - 2015. - № 13/14. - С. 7-12.

15.  Марігодов В. К. Методи захисту навчальної інформації в мережах дистанційної освіти // Нові технології навчання. - 2014. - № 80. - С. 179-182.

16.  Марьин С. Дистанционное обучение в Западной Европе и США / С. Марьян, М. Коноплянник // Новий колегіум. - 2015. - № 3. - С. 50-55.

17.  Мукевіз О. Дистанційне навчання у системі неперервної освіти // Освіта. - 2015. - 4-9 лип. (№ 28/29). - С. 9.

18.  Семенюк Н. В. Структурно-функціональний аналіз безперервної освіти в Україні // Гілея.  - 2014. - № 12. - С. 314-318.

19.  Следь І. Дистанційне навчання : [досвід Чорнобаївської гімназії на Черкащині] // Історія України. - 2015. - № 6. - С. 9.

20.  Сорока В. Школа на онлайн-платформі : [розвиток дистанційної освіти засобами ІТ] / Валентина Сорока, Наталія Кулик // Освіта України. - 2015. - 10 серп. (№ 31/32). - С. 8-9.

21.  Сорока В. Prometheus: “Світло” онлайн-курсів. Нещодавня “родзинка” дистанційної освіти в Україні національна платформа навчал. курсів університет. рівня // Освіта України. - 2015. - 18 трав. (№ 20). - С. 9.

22.  Титова Н. М. Аналіз досвіду країн Європейського Союзу в забезпеченні неперервної професійної освіти від школи до вищого навчального закладу // Труд. підготовка в рід. шк. - 2015. - № 5. - С. 46-48.

23.  Швець В. Психолого-педагогічні аспекти управління навчальною діяльністю студентів з використанням дистанційних технологій навчання // Вища освіта України. - 2015. - № 2. - С. 37-43.

24.  Швирка В. Потенціал дистанційного навчання у вищих навчальних закладах сходу України (сучасні реалії) // Вища школа. - 2015. - № 7/8. - С. 66-72