Научно-образовательная работа (2004-2007)
(2013)
1. Дивовижні зупинки на екологічній стежці : матеріали переможців Всеукр. конкурсу-огляду на кращу еколог. стежку // Дит. садок. - 2007. - № 40.
2. Федоренко В. Організація роботи з науково обдарованими дітьми : (деякі практичні аспекти керівництва учнівськими дослідницькими роботами філологічної тематики (тематика робіт, оформлення бібліографії, рецензування) // Всесвіт. л-ра в серед. навч. закладах України. - 2007. - № 5. - С. 15-23.
3. Калачихина О. Д. Создание ориентированной образовательной среды на основе учебно- исследовательской деятельности учащихся // Школ. технологии. - 2007. - № 4. - С. 112-115.
4. Горячок І. Формування публіцистичного мислення старшокласників у системі позакласних заходів // Укр. л-ра в загальноосвіт. шк. - 2007. - № 1. - С. 20-22.
5. Задачі 1-го етапу ІХ Всеукраїнського відкритого турніру юних винахідників і раціоналізаторів : 8-13 груд. 2006 р. // Фізика. - 2006. - № 30.
6. Науменко Г. С. Програми біологічних гуртків «Блакитний патруль» «Зеленіліки навколо нас» // Біологія. - 2006. - № 32.
7. Наукові товариства учнів // Зарубіж. л-ра. - 2006. - № 24. - С. 17-24.
8. Волинець І. М. Якою має бути МАНівська робота : (поради щодо викладу її змісту та оформлення) // Всесвіт. л-ра в серед. навч. закладах України. - 2006. - № 10. - С. 10-12.
9. Оленіна Г. Виховання підлітків засобами літератури в позанавчальній роботі // Рідна шк. - 2006. - № 9. - С. 31-34.
10. Комендантов В. Інноваційні напрями інформаційних технологій // Рідна шк. - 2006. - № 8. - С. 29-30.
11. Задерей О. Організація науково-дослідної роботи з творчо обдарованою молоддю в системі позашкільної освіти : (досвід роботи) // Рідна шк. - 2006. - № 8. - С. 61-62.
12. Манорик Л. Виховання національної свідомості учнів у гуртках аграрного профілю / Л. Манорик, Л. Шехтер // Рідна шк. - 2006. - № 8. - С. 18-21.
13. Мазур П. Організаційно-методичні засади досягнення швидкоплинності юннатівського саду // Рідна шк. - 2006. - № 8. - С. 46-47.
14. Пінчук М. Методичні основи виконання та оформлення дослідницьких робіт із рослинництва на навчально-дослідницьких ділянках / М. Пінчук, А. Діденко // Рідна шк. - 2006. - № 8. - С. 43-45.
15. Шмаль Н. Думаємо глобально, діємо локально : (з досвіду роботи Вінниц. обл. станції юних натуралістів) // Рідна шк. - 2006. - № 8. - С. 78-80.
16. Тараненко В. Методичні рекомендації щодо організації роботи відділу біології в позашкільних навчальних закладах // Рідна шк. - 2006. - № 8. - С. 12-14.
17. Яворський Ю. Юні господарі землі : (досвід роботи Нововолин. міськ. станції юних натуралістів) // Рідна шк. - 2006. - № 8. - С. 66-67.
18. Шубович Л. Майбутня наукова еліта формується сьогодні : (досвід роботи) // Рідна шк. - 2006. - № 8. - С. 65-66.
19. Штурмак Л. Озеленення школи та позашкільного навчального закладу — важливий елемент виховання учнів // Рідна шк. - 2006. - № 8 . - С. 51-53.
20. Виховуємо майбутніх дослідників : (досвід роботи позашкільних закладів з еколого-натуралістичного виховання) // Рідна шк. - 2006. - № 8. - С. 35-38.
21. Бєдніна В. Обласна екологічна експедиція «Чиста хвиля» : (досвід роботи Полтав. обл. еколого- натураліст. центру учнів. молоді) // Рідна шк. - 2006. - № 8. - С. 68-69.
22. Бойко Є. Юні лісівники досліджують // Рідна шк. - 2006. - № 8. - С. 38-41.
23. Адріанов В. Творчі лабораторії майбуутніх учених // Рідна шк. - 2006. - № 8. - С. 30-32.
24. Вербицький В. Організаційно-методичні засади еколого-натуралістичної роботи позашкільних навчальних закладів (2003-2008 роки) // Рідна шк. - 2006. - № 8. - С. 5-9.
25. Жук О. «Школа сімейного виховання для дітей-сиріт» - школа формування особистості : (з досвіду роботи Чернівец. обл. центру еколого-натураліст. творчості учнів. молоді) // Рідна шк. - 2006. - № 8. - С. 76-78.
26. Драган О. Проектна технологія у навчально-виховному процесі еколого-натуралістичного центру // Рідна шк. - 2006. - № 8 . - С. 27-29.
27. Кропанева Г. Как спланировать и организовать работу научного общества учащихся // Школ. планирование. - 2006. - № 6. - С. 89-100.
28. Горбунова Л. Н. Психотерапевтическая функция исследовательской деятельности / Горбунова Л. Н., Манюкова Е. С. // Школ. технологии. - 2006. - № 5. - С. 141-145.
29. Руденко Л. Практичне вивчення проблеми опустинювання земель в екологічних шкільних об’єднаннях за інтересами // Рідна школа. - 2006. - № 5. - С. 52-55.
30. Марченко О. Роль дослідницької діяльністі у формуванні життєвих цінностей // Директор шк., ліцею, гімназії. - 2006. - № 1. - С. 32-36.
31. Остроушко Т. О. Розвиток дослідницьких здібностей учнів позашкільного навчального закладу еколого- натуралістичного спрямування / Острушко Т. О., Драган О. А. // Обдаровна дитина. - 2006. - № 1. - С. 32-38.
32. Макарова О. Як писати роботу на конкурс МАН? : (метод. поради) // Шкіл. світ. - 2005. - № 40. - С. 8-10.
33. Давиденко А. Діагностика здібностей учнів до дослідницької та творчої діяльності // Фізика. - 2005. - № 9.
34. Сосновская Т. Г. Малая Академия Наук : организация исследовательской работы учащихся // Химия в шк. - 2005. - № 8. - С. 76-77.
35. Петрухина А. И. Устав ученического научного общества / Петрухина А. И., Малыгина И. В. // Клас. руководитель. - 2005. - № 8. - С. 51-52.
36. Роботова А. Научный руководитель в школе: посредник между наукой и ее практической приложимостью // Народ. образование. - 2005. - № 7. - С. 54-61, 64.
37. Арцев М. Н. Учебно-исследовательская работа учащихся методические рекомендации для учащихся и педагогов // Завуч. - 2005. - № 6. - С. 4-29.
38. Ісаєва О. О. Методичні рекомендації щодо підготовки і написання наукових досліджень із літератури в системі Малої академії наук України // Міжнар. туризм. - 2005. - № 5. - С. 41-46.
39. Євтухова О. Науково-дослідна робота ліцеїстів // Рідна шк. - 2005. - № 5. - С. 17-18.
40. Гончарова І. Вплив дослідницьких робіт у МАН на розвиток пізнавальної активності школярів // Рідна шк. - 2005. - № 4. - С. 63-64.
41. Журова А. Робота з обдарованими учнями : [Формування дослідницького способу мислення в системі Малої академії наук] / А. Журова // Рідна школа. – 2005. – №3. – C. 66-67.
42. Бартенева Н. В. Научно-исследовательская работа учащихся // Преподавание истории в шк. - 2005. - № 3. - С. 31-39.
43. Умови проведення Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів Малої академії наук України у 2004/05 р. // Фізика в шк. України. - 2005. - № 1.
44. Браташ Н. Метод проектів у програмі сприяння науковій творчості учнів // Завуч. - 2004. - № 34.
45. Юрченко Т. Наукові товариства учнів // Завуч. - 2004. - № 29.
46. Ягенська Г. Формування науково-дослідницьких компетентностей учнів : мотиви, механізми, результати / Ягенська Г., Захарчук В. // Відкрит. урок. - 2004. - № 17-18. - С. 36-40.
47. Тевлін Б. Організація науково-дослідної роботи у школі // Завуч. - 2004. - № 10.
48. Барецька О. Мала академія наук — дослідницький спосіб мислення // Директор шк. - 2004. - № 7.
49. Рихлик Т. Науково-методична робота в гімназії // Директор шк. - 2004. - № 5.
50. Основні вимоги до оформлення науково-дослідницьких робіт членів МАН України // Хімія. Біологія. - 2004. - № 4.
51. Титов Е. Организация исследовательской деятельности учащихся на природе // Нар. образование. - 2004. - № 3. - С. 223-228.
52. Обухов А. Развитие исследовательской деятельности учащихся // Нар. образование. - 2004. - № 2. - С. 146-148.
53. Павленко О. Використання комп’ютерних технологій у пошуково-дослідницькій діяльності учнів // Рідна шк. - 2004. - № 1. - С. 42-44.
- 1725 просмотров